Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Friday, November 25, 2011

Entry saja saja :)

hye guys ! salam :)




tadi time aku tengah bosan2 tuh, aku pegi lah blogwalking..
then terjumpa satu link blog..
bila da bukak blog tuh..
tetiba plak ada pop up mesej berbunyi "SeLaMAt DataNg Ke bLoG LaHAnaT SaYeW" 
ayooo,, tak yah nak ucap selamat datang sgt la weyh ! 
disebabkan teruja dengan blog tuh..
aku pun tekan je lah butang 'OK' kat blog tuh..

astagafirullahalazim ! sumpah serabai aku tengok blog tuh !
dah macam dlm hutan dah aku rasa,
siap ngan daun berguguran bagai.. dengan iklan punya lah banyak..
tokey iklan ke hape ! 
dah lah dia punya cursor pelik nak mampus ! 
siap dengan ada tulisan kat keliling cursor tuh yg tertulis 
"cegampang pusing pusing" HAHAHA bodo2 jer !

takde template lain ke ? HAHAH

pastuh kan.. nak tekan go kat shoutbox dia, nauzubillah susah gler..
nak nangis aku dengan blog tuh..
dengan cursor aku ntah kemana2.. pening !!
yang tak tahan kat sebelah kiri blog tuh,
siap ada gambar bapok mana ntah.. posing2 manja kat situ

niat aku nak baca blog tuh.. tapiiii
berpinar mata aku tengok tulisan blog tuh..
watdehel !!
takde warna lain ke weyh selain warna biru cair tuh ??
mesti pakai cermin mata 3D ke ?
KoRuNkkkkk! RaMai sAnGaT tAnYeW sAyeW LaGu aPeW dAlAm bLoG NiEw. jAwApAnNyEw, BiG BaNg - hArU hArU. TekEw kEnApEw sAyEw sUkEw LaGuW nIeH? sEbAb sAyEw sUkeW sEsUAtU yAnG hArU dAn BiRoO! HeHe

dengan tulisan kecik besar kecik besar jer aku tengok..
sakit mata lah woi !! macam sial terus batal niat aku nak membaca..
dengan lagu ala2 kpop.. menyampah aku dengar..dah lah tuh tak bole nak pause lagu tuh
damn !!
dengan ejaan 'two-one punye blog'.
aku dok pikir maybe dia tak reti mengeja kot? 
takkan cikgu BM dia tak ajar cara2 nak mengeja TUAN ?


disebabkan aku fedup + pening ngan blog tuh, aku terus tekan butang X..
stress aku dibuatnye..



sape2 yg nak try masuk blog dia, nih link dia  http://terok.ayeemayam.com/

selamat membaca !! HAHA


nota kakitangan : sori too say.. aku just nak bagitau aku bukan kutuk orang lain punya blog, tp tuan punya blog berkenaan saudara ayeem ayam saja membuat blog sedemikian rupa untuk menunjukkan benda yang tak sepatutnya ada dalam blog.. jangan marah aku.. terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...