Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Wednesday, November 16, 2011

4 hari sebelum STPM 2011 !!

hyeeeee.. salam semuaaa !!!

di pagi yg sungguh indah ini,.....
aku masih berada di sekolah (jam 9.25 am ) untuk study <---- sila percaya..
melihat gelagat budak budak form5 mengambil SPM 2011.. fuhhh terer uoollls, setengah jam selepas paper start  dia orang da keluar dari dewan peperiksaan..  TABIK  giler kot ngan dia orang.. padahal hari nih paper MATHEMATICS. confirm A dalam tangan.. TAHNIAH diucapkan.. HAHAHAAH aku sudah merepek nih..

hari nih dengan penuh semangat aku bawak paper sejarah, 
kononnya nak baca lah.. <---- phuiihh bajet jer .. HAHAH.. sudahnya aku bukak laptop ( untunglah ada wifi kat sekolah kan ) on9 facebook, update blog, baca blog orang.. itu lah aktiviti aku  ngan aqilah sekarang.. sumpah bosan bhaii..  haa dengar dengar citer orang cakap paper sejarah for STPM 2011... susah !! haiya ingat aku nih sejarawan negara ker nak kaji2 pasal sejarah2 nih.. sekarang nih pun tak reti2 nak insaf, STPM sudah memanggil pon aku still tak insaf2.. on9 facebook num satu.. tak boleh tinggal bhaii.. kata orang sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada guna.. tapppiiii bagi aku kalau dah menyesal nanti, takkan nak repeat plak.. mintak simpang nyah !!! HAHAHAHAAH..

dah ah aku tak tau nak merepek apa lagi.. aku da lapar.. nak pegi makan kat kantin... for the last time aku kat sekolah nih sebelum memasuki dewan peperiksaan pada 21NOV... doakan kejayaan aku even korang tak kenal aku.. kahamsamida for reading.. luv u all

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...