Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Tuesday, November 22, 2011

belajar bangkit dari sebuah perpisahan..

hyee guys !! salam..

merasai detik perpisahan/break/clash maybe satu benda yg sangat menyakitkan.. that i'm true ??  lagi2 kalau kita ditinggalkan or putus sebab orang ketiga.. lagi sakit hati kalau tiba tiba putus tanpa sebab yg munasabah.. sumpah time tuh rasa macam nak bunuh orang..

orang yang bercakap lagi senang dari orang yang merasa.. pada sape2 yg pernah merasa maybe akan tau macam mana perasaan tuh.. kadang2 orang cakap 'buat apa kau nak nangis pasal lelaki tak guna tuh,just lupakan dia'.. If we can forget about him is how we format memory card might be easy but its so hard too just forget it him.. 

even kita nangis air mata darah sekali pun, orang tuh tak kan balik lg kat kita.. so kita harus bangkit , kita harus kuat.. just slow2 lupakan dia... yes kita maybe kehilangan seseorang yang kita sayang tp jangan sampai kita hilang diri kita jugak.. takkan ada sapa yg akan bantu kita melainkan diri kita sendiri..

so.. dengan apa yang dia buat kat kita tuh lah, yg akan membuat kan kita bangkit.. just fikir, apa guna dia pada kita, kalau dia suka kita memang dia akan sayang gila2 tp bila dia da tak suka dia akan buang kita macam sampah ! 

jangan bagi dia tengok kita lemah dengan apa yang dia buat kat kita.. jangan fikir dunia kita da tamat bila dia tinggalkan kita.. bak kata orang lain ' belajar untuk jadi sombong sikit '

"hari ini kau buat aku.hari ini kau buat aku nangis.hari ini kau nampak aku macam longkang. jangan terkejut if one day nanti..kau yang nangis.orang buat kau.and aku kau akan nampak macam bidadari.aku akan tunggu detik itu.masa itu akan tiba.serius." ( just copy and paste )

kau yang pernah melukakan hati..lihat aku yang tetap gagah berlari..maaf..kaki mu terlalu kecil..tak cukup untuk buat aku mati.!!!!


menangis lah kalau merasa sakit


kahamsamida for reading this entry :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...