Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Thursday, November 24, 2011

aku rasa tak sihat

hye guys ! salam..

seriously aku rasa tak sihat hari nih..
aku benci minggu peperiksaan.. membuatkan aku sangat2 stress !
hari nih masuk hari kedua, time tidur aku tak tentu arah..
aku just tidur 2-3 jam jer kot..
konon nak study lah kan.. tapiii..
aku memang study lah, tak caya tanya mak aku ( haa pegi lah tanya )
HAHAHA
bila lah penderitaan ini akan berakjir weyh ??
dah tak tahan !!
nasib lah esok tak de exam...
rabu minggu depan baru ada, boleh lah rehat sket otak aku nih..
aku memang seseorang yg suka study last minute,
then bila dah macam tuh, aku just push otak aku
untuk terima segala jenis fakta yg aku baca..
kesimpulannya ????
p/s : seriuosly aku perlukan seseorang :(

kbye ! kahamsamida reading dis entry :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...