Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Monday, February 7, 2011

sgt penat lahh ini hari..

huhu...giler xpenat.. balek sekolah kul 3.. tunggu bas 15 minute..
yelaa.. aku nih bkn org kaya mehh .. sampai ade driver jemput..hekhek

pastuh sampai umah kul 3.30... petang lahh ! xkan pagi plak an ?? huhu
da sampai umah.. aku amek ksempatan untuk jumpe blog aku nih lahh.. hahaha
sayang die ! sambil usap2 pc nih.. muahahaha..

pastuh baru lahh aku mkn a.k.a tengok tv.... homework ??
haa.. mlm lahh aku wat.. hehehe
setakat keje sekolah an.. pejam mate jer aku wat..
sambil tido lahh makne nye tuh..

hahahaha esok pagi kat sekolah baru aku mengelabah nak wat..
hihihi.. nih lahh perangai kakak eka kau nih..
terbaekkk kan ??

hmmmm ^_^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...