Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Monday, February 7, 2011

haluu.. haluu

salam kepada sape2 yg membaca blog kesayangan aku nih...
errr.. baek x ??
aku bg salam tuh.. ape lg jawab ler ! hahahaha..
ntah ape mimpi aku ari nih... orang laen sebok blaja kat sekolah..
aku kat umah nga sebok update blog ! hekhek..

ape kah makna nya tuh ?? tuh makne nya aku x pegi sekolah uoooollls !!
hahahahah gedik x ?? eeeeee.....

hmmm.. xtau ahh nape ari nih aku malas sgt nk pegi skola..
sangat uoooolllss !
ok cukop eka ! jgn guna word tuh lagi..
hahahaha...

ari nih an kat skola aku ade mini olahraga.. errr...
tapi aku bukan terlibat dlm sukan tuh just jadi pengawas sukan jer..
hekhek.. xkuasa aku nak bersukan2 nih..

sbb tuh lahh aku x pegi skola ari nih..
bayangkan je ahh.. kelas abis kul 3 ptg...mini olahraga tuh plak start kul 3..
tp aku sure bkn nye start kul 3 pon.. alih2 kul 4 nnti baru mula...
biasa lahh.. janji melayu maa.. hekhek
pastuh kul berapa plak aku nak balek ?? huhuhu
xkuasa aku nak balek lewat2...


hmmmm ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...