Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Saturday, February 12, 2011

salam semua !!!

hmm.. rajin plak aku mengupdate blog kesayangan aku nih.. hihi
errr.. btol ke ayat aku tuh ?? ahhh belasah jer ! bkn ade cikgu pon..
hekhek..

smlm aku baru balek dari sabak bernam..
ekceli kenduri kawen tuh bkn kat kuala selangor.. tp..
kat sabak bernam.. aku ingat dua2 tuh tmpat yg sama..
kan ??? nmpak sgt xtau..
hihi..

hmmm.. disini sy sertakan beberapa keping gmbar..sila lihat yer !
ececeehhh.. gedik punye ayat ! *_*
gamba satu family..cume adik lelaki aku yg lg sorang jer xde..
sbb die pegi membuta..bagos kn ??

tuh lahh future pengantin..hahahah
jual mahal konon..
haa.. yg tuh tangan aku yer ! hekhek..
poyo kan tuh pon nak tunjuk..ehhh..
suke ati aku lahh.. hihi
ekceli nak tunjuk aku pakai inai.. hahahah
org laen yg kawen,, aku plak yg sebok pkai inai..
kan ???  
*sila abaikan cincin di atas yer ! beli kat pasar mlm jer..
2 singgit !
heheheh...

ok ahhh !

hmm^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...