Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Thursday, February 10, 2011

Malang tidAk berbAu !

yeah !! btol kn pernyataan tersebut ?? mcm hari ni lahh..
td kat skolah... purse kwn aku kene rembat !
yg kwn aku nih plak cuai sgt... pegi letak purse tuh dlm beg..

dah slalu die wat cam tuh... kadang2 marah jgk kat die..
tp die wat bodo jer..aku pon bia je ahh..hmmm tuh lahh..
 kite xkan tau ape yg akan jd..

okkk cukop lahh citer psl tuh...skunk citer psl laen plak..

petang jumaat esok plak.. ayah aku nak pegi kenduri kawen kat kuala selangor..
tp kenduri tuh hari sabtu..
tp biase lahh..dah kate sedare yg kawen an.. mesti ahh kene dtg awal..
utk tlong mane yg patot..tp klu aku,,, tlong tgok jer lahh..

hekhek.. ok ahh tuh dpd aku tlong sepah.. xke haru jd nye??
teros xjd kawen kang.. lg haru jadinye.. uish.. mintak simpang lahh ye..
hehehehe..



hmmm^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...