Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Sunday, April 10, 2011

yeah !! join contest

klu nak join contest klik kat sini yer [sini] ..
first time kot nak join contest mecontest nih.. mcm best..

ok.. kite mule kan...
hmmm klu nak citer psl sahabat nih..sgt2 best sbb kawan2 sume best kot..mcm2 ragam ade..ok..skrg jom kite berkenalan ngan kawan aku yang sorang nih..name die AQILAH QASRINA..die lahir kat Kelantan,,tarikh lahir die plak 13.09.1992..orgnye sgt lah sweet tp klu gelak,mcm pontianak daa,perangai pon giler2 ( bkn giler ok )..aku knl ngan die since kite org form1 lg..kite bedua satu kelas tp mungkin disebabkan ade sorang cikgu nih jeles kot aku nak bermesra dgn qilah nih,cikgu nih pon pindahkan qilah masok kelas lain..

Ciss ! baru ingat nak bermesra2 bagai.. since dari tuh aku da xberapa rapat sgt ngan die..yelaa.. die kelas pandai dan aku nih kebodohan sikit..hahaha...tapi bile form3 kelas aku ngan die bersebelahan jer,, bile dtg sekolah pagi2 tuh mesti nampak die nga dating ngan pakwe die,, hahahah sweet kot sampai aku pon boring ( haha sebenarnye jeles )

atas KuasaNYA,, time form4 kite org satu kelas tp atas sebab2 tertentu,still xrapat jgk,,sob..sob..sob..
rupenye kite berdua ade minat yg same,,suke pegi perkhemahan2 nih.. bile ingat2 balek sweet kot..yelaa,,makan same2,,tido same2..hahaha agak pelik disitu dan mandi jer xsame2.. hahaha.. time form5 pon satu kelas.. hihi..


bile da abis SPM jer,kite da jarang jumpe kan ?? hmm then kite org masok form6,, tp mcm xbest jer,sebab die da ade kwn baru..huhu agak sedih disitu yer.. yelaa.. sape lahh aku kan,,aku ingat die xnak kawan ngan aku lg.. tp perkiraan aku salah.. die still nak kwn ngan aku lahh..hahaa

OK...jum tengok gamba aku ngan qilah nih..

time kat cameron highland..






Then bile da masok upper6 plak,, kite org still berkawan tp da xsame kelas.. huhu 
tapi aku ade kwn yg laen ( aku tetap kwn ngan qilah yer ) namenye Nur Ain & Nurul Aini.. mule2 bile masok lower6 tuh,,tanggapan aku kat die org ialah 'ek eleh bajet giler budak berdua nih ' ..haha tp mule2 jer.. xkenal maka xcinta.. tp bile da kenal tuh.. perggghh ! perangai masing2 giler2 beb.. hahaha.. aini ngan muke blur die then yg ain dgn otak giler2 die.. hahaha..


rase best sgt bile lepak ngan kawan2 aku nih.. klu berborak n bergelak ketawa nih jgn cakap lahh.. sampai xingat dunia.. hahaha kadang2 tuh aku pikir mcm mane lahh hidup aku klu die org sume tuh xde..confirm sunyi beb ! huhu  nanti klu masing2 da bawak haluan masing2,macam mane ngan aku ?? mesti kite da xboleh makan same2 kat kantin lg kan ?? usha cikgu2 hensem kat sekolah ker ?? ketawa same2 lagi..gado same2.. i will missed that memori.. pape pon aku sayang kat semua kawan2 aku walaupon aku xpenah ckp.. 

Jum tengok gamba kawan2 saya...
after SPM ^_^


time lower6..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...