Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Sunday, April 3, 2011

MUET dahh datang !!

Salam Semua !!
esok test MUET da bermula !! ayoyo..aku mcm xready lg seyh..huhu pada sape2 yg xtau tuh,,MUET tuh ialah Malaysian Universiti English Test !! haa..amek kaw !! xpasal2 kene speaking...adoyyy !! aku nih da lahh speaking pon lintang pukang lg...hmmm tuh lahh,,sape yg amek form6 memang wajib amek test tuh,,klu xamek,xdpt lahh masok U nanti..hmmm..tp...result pon mesti Gempak lahh beb !!

klu result pon nyawa2 ikan jer.. say hi hi bye bye je lahh an ?? xgitu ?? ape2 pon,,aku harap aku leh wat lahh..xmau ahh repeat sampai 2kali,,da repeat tuh satu hal,pastu nak kene bayar 60 hengget plak klu kene repeat tuh.. haish daripade aku bayar 60 hengget tuh semate2 nak repeat muet tuh,baek aku belanja korang makan2 kan3 ?? makan angin udah ler,,jimat sket duet aku.. hihihihi



Aku mEnaiP untUk mEluahkan PeRaSaaN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...