Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Saturday, April 2, 2011

ape yang aku nak ??

Salam Semua !!
hmmm..ape yg aku nak ??hari tuh kwn2 aku ade tanye ape yg aku nak sempena bufday aku nnti..
yela..skunk nih kite org pakat2 nak simpan duit tuk bg adiah pade kwn2 yg sambut bufday..kwn2 aku siap request nak adiah ape tuk bufday die org..hahahaa suke suki jer an... suke ati ahh kite nak bg ape pon ann ??hmm then die org tanya aku nak ape... aku pon berfikir sejenak ape yg aku nak..

aku dengan muka yg polos dan tanpa rase bersalah bgtau ape yg aku nak..hahaha (Poyo jer )
aku nak blackberry yg paling latest xpon Iphone4..hahaha amek kaw !! masing2 da xterkate ape2.. kesian plak kat kwn2 aku tuh an...aku pon tuka lahh aku nak adiah ape..aku ckp kat die org aku nak Lappy jenama DELL tuh..sekali lg die org buat muka kesian soh aku pilih adiah yg laen..aku pon xsampai ati an ??yela..kang terkapai2 pulak die org nak carik duit...hihihihihi..

aku pon tuka lg ape yg aku nak..aku nak camera Nikon DSLR tuh..hahaha sekali lagi muka die org berubah.,..aku nih bkn ape,,kesian pulak bile die org wat muka simpati cam tuh an?? hahaha..yela aku tau kwn2 aku tuh sengkek sket (uihh jahat tau )..aku pon ckp lahh kat die org yg aku nak benda murah jer dari die org...nak tau x ape ?? cube korang ckp cm nih lg 'ceciter,ceciter'..
hahaha...aku just nak kaseh sayang jer dari die org...hihihi..mampukah kwn2 ku memberinye ?? hanye die org saje yg tau !! ^_^

p/s : sori yer kawan2..saya gurau2 jer..hihihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...