Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Tuesday, August 28, 2012

fuh fuhhhhh !

Assalamualaikum !


Fuhh, lama seh aku tak menghupdate blog aku yang terchenta ni. jap jap, nak bersihkan sawang2 ni (sambil pegang penyapau) hahaha. lama tak update punya pasal penyapu jadi penyapau. persetan semua itu ! hye follower itew, lama kan itew tak update kan kann ? *bajet macam banyak follower. puihh


Dear blog, jangan lah marah sebab lama tak jenguk kau, kalau nak marah jgk. pergi kau marahkan twitter tu. ketagih siot aku main benda tu. err, ayat lain macam ah. dulu kemain lagi aku kutuk, ntah pape la twitter tu, tak best laa. menyampah laa. sekarang, sehari tak buka, ibarat mandi tak basah, tidur tak lena. * ini tipu.
hahaha.


Aku bukan tak nak update blog, tapi otak blank tak tau nak update apa doe, since kemalasan maha dewa yg membelenggu diri ini. kau tak tahu ke since aku jadi penganggur terhormat kat rumah ni, aku tersangat la busy (konon macam menteri ). tapi betul la weh, sekarang aku sibuk menjahit. sila percaya anak2 sekalian. haha. aku sibuk membuat kraftangan dari kain felt tu. aku dah berjaya buat sarung untuk belackbeyi kesayangan aku tu. tak percaya ? kesah pulak aku. aku malas je nak tunjuk kat sini, kang ramai pulak yang nak menempah. kahkahkah. sila lempang saya sekarang. :p


sumbangan hencek google




Lebih kurang gambar penguin diatas tu la yang aku buat. tapi bukan la macam tu. aku baru amatut maa. AMATUR ye  bukan AMATUT. see. nampak tak aku typo. malas nak delete. kahkah. and semalam aku buat cheese cake. wohoo ! menjadi weh. tak sangka plus sedap plak tu. haa sila sepak saya sekarang. haha. 


Since mak ngan ayah balik kampung 5 hari yang lalu, aku mencemar duli masuk ke dapur. kahkah. okay tipu. selalu je masuk tapi disebabkan mak takde kat rumah, aku ah kene masak. malas nak pegi beli. Alhamdulillah. mampu dicerna oleh perut. wakakaka. mak ! cepat laa balik ! nak mak masak pulak. sobsob :'(


k ahh, cakap panjang pun tak guna. chiawww !

Thanks for reading :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...