Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Thursday, December 8, 2011

entry sedih :')

Hye2.. salam semua !

setiap insan yang bergelar perempuan mesti mudah percaya dengan apa yang dia lihat n dengar kan ?
perempuan juga mudah menerima kata kkata seorang lelaki tanpa berfikir panjang. last2 perempuan juga yang rasa sakit..

time seorang lelaki mula mengenali seorang perempuan tuh.. mesti dia cakap macam nih 

dalam ramai2 perempuan awaklah yang buat saya bahagia. awak lah yang paling sepecial. dengan awak saya tak rasa sunyi lagi. awak yang terbaik dan tak mungkin saya dapat cari pengganti awak.
even kita berpisah, saya janji takkan lupakan awak. 

tapi.. ayat2 macam tuh maybe da di copy and paste kan kat telinga korang.. and maybe juga ayat yang sama lelaki da copy and paste kan kat telinga ex ex dia sebelum nih.. that i'm rite ?

tak dinafikan.. pastinya dalam hati lelaki akan ada seseorang yang betul2 bertakhta kat hati dia..
kita sebagai perempuan jangan cepat melatah n cepat perasan.

cintailah seseorang tuh dengan biasa2 jer n secara cool jer :)

jangan terbang terlalu tinggi sebab bila jatuh sangat sakit :')


kahamsamida reading this entry  :)

2 comments:

  1. eyka sabar dengan ujian sebegini dan bersyukurlah kerana pengalaman cinta tak kesampaian ni membuatkan seseorang akan lebih berhati2 untuk menjalin cinta

    ReplyDelete
  2. yup ! btol2. skrg akan lebih berhati hati. thanx farisha :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...