Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Sunday, December 11, 2011

2 more paper :)

hey2 ! assalamualaikum :)

sekarang aku masih dalam mood STPM.. lama gler aku nak tunggu benda nih habis ! please hurry baby !
got 2 more paper.. tapiii.. even aku nak benda nih habis, jauh di sudut hati aku.. aku akan merindui zaman persekolahan,, sekarang nih kalau aku dengar budak2 ckp benci ngan zaman persekolahan, meh sini aku liku kepala dia.. zaman sekolah yang paling best okay ! kau bole dpt duit belanja, naik bus bayar separuh harga, kau bole buli orang ( haa buli sikit da lerr ).. ikut lawatan sana sini, pegang jawatan yg best2 ( yg nih kene pandai bodek cikgu ) n macam2 lagi lah..

lepas nih, no more school uniform, no more school.. kalau aku rindu sekolah, then aku dtg saja2 nak belajar bolee tak agak2 ?? ( yg nih buang tebiat ) Hahaa 
aku akan rindu makan kat kantin, anyam ketupat ngan membe2, gelak kuat2 sama sama ( yg nih ofcoz gelak aku paling kuat ) usha2 cikgu2 yg handsome, tak pon usha student2 lelaki yg handsome tp sume nye hampehh.. HAHAH 

lepas nih aku akan ke peringkat yg lebih tinggi, IJAZAH ! INSYAALLAH.. moga2 aku dapat..

okay lah.. BYEEE. kahamsamida reading this entry :)

#semalam aku call dia, SUMPAH rindu gler :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...