Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Thursday, July 7, 2011

Derma Darah =))

Haluuu2.. Salam..

di pagi jumaat yg indah nih, dgn gigih nye aku nak update blog.. rajin x ?? dikala org laen g skolah dan sedang menghadap cikgu BM aku yg garang tuh, aku plak bersenang2 kat rumah.. hahaha ade aku kesah ?? bkn ape petang nanti aku de kem kot so amek kesempatan lah xnak datang skola.. hahaha

ok!! panjang btol aku membebel, lari daripada tajuk entry aku tuh.. Derma Darah ??sape penah derma darah?? best woo.. aku mula menderma darah time form 5.. ekceli skola aku tuh tiap2 tahun wat aktiviti menderma darah nih.. kebetulan time tuh umur aku da cukup 17 tahun..dalam keaadan yg takut gler tuh, aku beranikan jugak nak derma darah.. yelaa.. bila lagi aku nak buat amal an ?? masuk nih dah 2 kali aku derma darah.. alaa baru 2 kali kot.. hmm tapi rasa bangga jugak.. eheee..

klu org tanya perasaan time derma darah tuh, jgn ckp r weyh.. segala macam perassan ade.. cuak ?? takot ?? gelisah ?? macam2 ade.. bayang kan je lah aku yg jenis takut ngan jarum n takot ngan segala macam ubat bole berani derma darah... klu tengok jarum yang nak cucuk tuh,, nauzubillah.. besar wooo.. aku xberani nak tengok time org tuh cucuk.. TAKOT !!.. org lah yg ckp jarum tuh besar n tengok kesan kene cucuk tuh kat tangan aku.. 

SO... kesimpulannya.. pegi lar MENDERMA DARAH.. xrugi ape kot.. and lagi satu klu derma darah kita akan gemok hanya MITOS semata2.. buktinya aku xgemok2 pon.. still cam dulu gak.. eheeee...

gambar daripada hencek goggle..




P/S : darah aku jenis A.. Korang pulak ?? pegi lah cepat2 menderma darah..

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...