Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Saturday, July 2, 2011

ape nak update ehh??

Haluu2.. Salam semua !!


hari nih aku nak cter pasal 1Murid 1Sukan 1Malaysia...  apakah itu ?? hahaha.. nama laen bg  benda tuh ialah merentas desa lah.. pelik kan ?? nama tuh da pendek2, die kasi panjang.. hahaha.. bagi komersial sket kot..

hmmm tp aku xlari pon.. aku kene btugas jage stesyen jer.. maklumlah budak2 skolah nih manja2 belaka.. kene jage dieorg sepanjang larian tuh blangsung.. nanti ade yg pengsan ker, aku xleh wat ape r.. tuh PBSM punye keje.. hehehe..

kadang2 aku angin gak ngan budak2 nih.. org da cakap kene jln kat tepi2 ( tepi2 means kene jln kat tepi2 jln raya tuh )  die org nak gak jln kat tengah2 jln raya.. rase cam nak hentak jer kepala die org kat atas jln tuh.. xphm bahasa.. padahal ckp bhasa melayu jer kot.. bknnye bahasa alien ( nampak beno nipunya,aku pon xtau bahasa alien ) hahaha...

walaopun xlari,, penat gak seyh... penat tgok budak2 tuh.. ade yg bersiar2 lah sambil menghirup udara yg xberapa nyaman.. haishhh.. org kata lari, dieorg nak bjalan, org soh bjalan sebok plak nak berlari.. hahahah.. macAm2 kerenah budak2 nih...

ok r sampai disini saje coretan aku.. hahahah xbole blah seyh..
byeeee... kahamsamida !! see..pandai speaking korea sekarang nih.. haha =))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...