Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Thursday, March 17, 2011

kEpala sudah berpinar2... *-*

 Salam buat para pembaca !!

uihh ngeri bile bace balek tajuk entry nih..hihi nih sume R&D aku punyer pasal.. pasal kaw lah hidup aku menderita dan tersiksa !! erkk mcm xde kene mengena je..pada sape2 yg xtau tuh R&D bkn name org yer ataupun makanan tp Research & Development.. benci btol aku wat bende nih.. nk kene research2 bagai.. padahal aku tak research pon.. carik kat internet suda.. pastuh copy & paste.. bijak x aku ?? ..baek korang anggukkan kepala cepat.. hmm bagos2 !! *ish mcm xde kena mengena lagi ...

tahon lepas da wat tp dalam gruop,bole lah maen2 tp xsangke plak tahon nih kene wat jgk tp kene wat sorang2 plak.. patotnya minggu lepas da hantar sebelum cuti sekolah tp haram..aku wat bodo jer.. dalam hati da berazam time cuti nih nak setel kan sume keje2 yg terbengkalai (kononnye lah ).. suda nye hammpeehh..hampas kelapa btol (xpasal2 kelapa jadi mangse )..hmmm dalam sebok menaip untuk kertas kerje R&D tuh,maseh sempat aku meng'update' blog aku nih... dah2 ! enough ! nnti xsiap keje aku...




Salam sayang =*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...