Blogger Templates

kawan kawan saya

kalau baik, klik lah iklan kat bawah ni :)

..

tik tok tik tok

Friday, October 29, 2010

yeah..yeah!!!exam da abis..
 
oOops belom lg laa..ade lg minggu depan..tp tinggal sehari je lg..sepatotnye ari nih da abis exam tp exam BM ngan P.A cikgu tunda ke minggu depan..hmm mcm2 laa..
nasib..nasib..
haa..ade satu lg nih..bengang betol laa.... 
tetibe ade org anta msg kat FB aku ,,,nak mintak kapel..gilo apo???eden xkenal ekau,tetibo ekau nak mintak kapel,,,apo kono eh jang???(hahahaha kan aku dah cakap nogori tuh,pade sape yg xpaham,sile google utk carik maksudnye)hihi...aku nih xsuke laa,,klu org yg aku xkenal tuh,,tetibe nak mntak kapel..(yela,,aku pon bknnye cantik sgt..)hmm geli laa,,pelik pon ade,,be a gentlemen arr..ape barang an???klu jadi frenz sekadar kat FB aku boleh terima lg,,,hmm bg aku klu nak jd kan some1 tuh gf or bf,biar laa depan2,,,bru best an..tp...klu org tuh aku da mmg kenal,aku xberape kisah sgt klu nak mintak kapel kat FB ke or kat mne2 je laa..(lebih2 lg klu org yg aku admire tuh mintak kapel kat aku,wahhh dunia ku indah belaka)..muahahahaha..hmmm lain yg aku tunggu,lain yg datang..kadang2 ape yg kite nak,xsemua akan jadi kenyataan..xgitu???hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...